Bleau NEM Lejeportal og moliri

Opfylder alle behov både når det gælder boligsøgning og vidensdeling.

Moliri og Nemlejeportal

NEM Lejeportal og moliri er vores to standardprodukter, som er nøje tilpasset den almene boligsektor, og opfylder derved alle boligselskabernes behov for digital dialog mellem jeres brugere. Med NEM lejeportal får I Danmarks bedste og mest brugervenlige boligsøgning og med moliri kan I forbinde alle boligselskabets kontaktflader samt sikre dialog og samarbejde.

Vi sætter en stor ære i, at vores produkter skal løse reelle problemstillinger i den almene boligsektor. Derfor er moliri og NEM Lejeportal udviklet i tæt samarbejde med boligselskaber landet over. Processen giver os en uvurderlig indsigt i, hvor brugernes reelle behov ligger.

Samtidig har vi stor fokus på, at vores løsninger understøtter alle de fagsystemer, boligselskaberne anvender – hvilket selvfølgelig inkluderer integration til eksempelvis EG Bolig og Unik Bolig.

En Bleau NEM Lejeportal er altid i topform

Hos Bleau har vi mange års erfaring med at udvikle og implementere lejeportaler. Vi rådgiver jer, så jeres NEM Lejeportal ikke bare er målrettet brugerne ved opstart men løbende tilpasses og finjusteres. Bleau NEM Lejeportal giver den bedste boligsøgning.

Sample

"Vi skal digitalisere dér, hvor det giver mening. Og via en hjemmeside med store selvbetjeningsmuligheder kan vi sikre, at beboerne får betjening, når vi har lukket."

Ulrik Sørensen - Administrationschef i ØsterBO

moliri skaber værdi til den almene boligsektor

Ved at samle den almene boligsektors mange kontaktflader i moliri, skabes et digitalt arbejdsrum, som sikrer overblik, dialog, og samarbejde - både for bestyrelsen, personalet og beboerne.  

>

Forbind

moliri er en digital arbejdsplads, som forbinder mennesker og teknologi, for på den måde at skabe de bedste rammer for samarbejde, vidensdeling og fælles fremskridt. 

Optimér

moliri er et levende produkt, der er under konstant udvikling – det betyder månedlige opdateringer og nye features på baggrund af løbende dialog med brugerne.

Personalisér

moliri tager højde for brugernes individuelle udgangspunkt og behov. Det resulterer i en personlig og intuitiv brugerflade med hurtig adgang til aktuelt indhold. 

Kontrollér

moliri samler de velkendte funktioner fra Office 365 på én simpel platform, så I får glæde af de mange features, som giver jer mest muligt overblik og kontrol.  

For bestyrelsen

iPad

ERFA-netværket sikrer de bedste løsninger

Bliv en del af et ERFA-netværk, som giver jer faglig sparring og mulighed for at udveksle erfaringer med andre boligselskaber. Sammen skaber vi optimale betingelser for videre udvikling. 

Afspejl jeres identitet professionelt

Lad jeres Bleau NEM Lejeportal udtrykke, hvad det er, som kendetegner lige netop jer og jeres boliger - det er både nemt og simpelt.

Boligsøgning som altid er i topform

Med en Bleau NEM Lejeportal får I Danmarks bedste boligsøgning i et tidssvarende design og med en funktionalitet, som opfylder jeres behov.  

iPhone

For personalet

Tilgængelig på alle slags devices

I kraft af sit responsive design, er en Bleau NEM Lejeportal altid tilgængelige for brugerne - både på pc, smartphone og tablet. Indholdet kan opdateres på én hjemmeside men gælder stadig på tværs af devices. 

Integration giver mulighed for selvbetjening

Spar ressourcer og optimer selvbetjening ved at integrere jeres Bleau NEM Lejeportal med EG, jeres administrationssystem, vaskeoperatør, forbrugsdata, 3D boligvisning, NemID, sociale medier og meget mere. På den måde kan NEM Lejeportal betjene jeres kunder 24/7. 

Relevante informationer er lige ved hånden

På en Bleau NEM Lejeportal er det nemt at dele praktiske informationer med brugerne, som derfor hurtigt kan finde svar på spørgsmål om eksempelvis boligstøtte, husdyr og fremleje.     

For beboerne

iPad

Skab større overblik

Integreres NEM Lejeportal med moliri, får hvert enkelt lejemål en personlig indgang til afdelingsdokumenter, saldi, blanketter, mødereferater samt de seneste, relevante nyhedsopdateringer fra administrationen. 

Dialog med bedre kontaktmuligheder

Med moliri bliver dialogen mellem boligselskabet, betyrelsen og beboerne både nem og effektiv, samt struktureret og veldokumenteret. 

Frihed og fleksibilitet

Booking af vasketid, opsigelse af kælderrum, bestilling af vicevært med mere. Ved hjælp af moliri bliver de små praktiske gøremål lagt i hænderne på beboerne. Beboerne kan også kontakte administrationen lige præcis, når det passer dem.     

"Vi valgte Bleau som leverandør, først og fremmest fordi de har en god indsigt i den almene boligsektor. Generelt har vi oplevet, at Bleau forstår vores verden, hvilket har været afgørende for ikke at skulle bruge en masse ressourcer på denne forståelse"

Jacob Engholm Bøytler Rahbek - Fuldmægtig hos Århus Omegn

Fuld udnyttelse af Office 365

Strukturerer brugere og indhold, som derved nemt kan findes via den intelligente søgefunktion. Så er I sikret en effektiv dialog og et tæt samarbejde 

Få adgang til dokumenter og filer hvor som helst og på hvilken som helst enhed. På den måde kan I dele dokumenter og samarbejde i realtid. 

Lækkert analyseværktøj, som giver jer mulighed for at visualisere alverdens data. 

Opret, rediger og del ved hjælp af de velkendte office-tjenester, såsom Word, Excel og Powerpoint, og brug Outlooks mail og kalender til at skabe hurtig og effektiv kontakt.

Platformen, der lader jer flytte jeres arbejde til skyen - test, brug og administrer jeres services i et globalt netværk. 

Skab mere sammenhæng mellem forskellige services og undgå gentagelse af de samme små, tidskrævende opgaver. 

Den enkelte medarbejder har altid hurtig adgang til det mest relevante indhold på tværs af Sharepoint og Onedrive

I kan foretage både telefon- og videoopkald eller afholde onlinemøder med mulighed for skærmdeling mellem deltagerne.

"Som et selskab, der administrerer over 50.000 lejemål, har vi haft stort behov for webbaserede selvbetjeningsløsninger til vores beboere og boligsøgende. Nu kan brugerne betjene sig selv på mange områder, og det har givet flere tilfredse kunder."

Flemming Strøm - Viceadministrerende Direktør i KAB

Ønsker I at være en del af fællesskabet?

Vi samarbejder med en lang række boligselskaber, som er med til at skabe optimale betingelser for at udvikle produkter, der giver mest mulig værdi.
Kontakt os for at høre mere om, hvordan I kan blive en del af et fagligt fællesskab

Alabu
Alboa
Århus Omegn
BoIAalborg
Boligkontoret Aarhus
Boligselskabet Viborg
Bovia
Civica
FA09
Fællesbo
FSB Gladsaxe
kollegieboligselskabet
INI
Iserit
Plus Bolig
ØsterBo
VAB
Vordingborg Boligselskab
Ringkøbing-Skjern boligforening

Kåret til "Bedste Boligorganisation på Nettet" i både 2013 og 2014

Ifølge BL, Forvaltningskonference 2013 og 2014

Interesseret? Vi står klar til en indledende, uforpligtende dialog om jeres digitalisering

Funktioner i moliri

Intelligent Søgning

Intelligent Søgning

Forestil dig en ny beboer, der – inden hun rigtig kan få glæde af den digitale selvbetjening – først skal lære, hvordan dokumenter og filer er struktureret for at kunne lokalisere dem. Sådan en opgave kan være både tidskrævende og indviklet. 

moliri tilbyder derfor en ny, nemmere og langt mere effektiv måde at strukturere og fremsøge dokumenter: Nemlig en intelligent søgefunktion, som nemt og hurtigt hjælper med at finde præcist det indhold, der skal bruges. 

På baggrund af hele seks forskellige egenskaber - filnavn/indhold, oprettelsesdato, kategori, rettigheder, tags og forfatter - er moliris søgemotor i stand til at finde frem til det rigtige indhold, selv når brugeren kun har et begrænset kendskab til, hvad de søger. Når brugeren har indtastet forskellige søgeord, præsenteres de for et rangeret søgeresultat, hvor det indhold, der matcher søgningen bedst vises først. 

Dokumenthåndtering på en ny måde

Dokumenthåndtering på en ny måde

moliri gør op med den klassiske mappestruktur ved brugen af grupper, tags og kategorier. Mappestrukturer skal dermed ikke længere huskes udenad, for at dokumenter kan gemmes. I stedet bliver dokumentet påsat søgbare og filtrerbare attributter, såsom tags, kategorier og grupper. Dette gør det nemmere at danne sig et overblik, dele dokumenter på tværs af teams og afdelinger og undgå det enkelte dokuments forsvinden.  

Samtidig giver moliri hurtig adgang til nøjagtig den information, der er mest brugbar for den enkelte medarbejder. I praksis udarbejder moliri - på baggrund af brugeradfærd - automatisk personlige lister med filer og dokumenter. Listerne dækker både over indholdet i moliri og brugerens personlige Onedrive i Office365. Hermed bliver indhold specificeret efter relevans for den enkelte bruger. 

Selvbetjening og bedre kontaktmuligheder

Selvbetjening og bedre kontaktmuligheder

moliri skaber overblik over dokumenter, kontrakter, selvbetjening og boligtilbud døgnet rundt. I moliri præsenteres beboerne for personaliseret indhold, som tager udgangspunkt i deres aktuelle situation og behov, hvilket giver dem nem adgang til f.eks. deres forbrug og foretage betaling af husleje døgnet rundt.   

Beboerne kan også oprette servicesager via moliri: Måske skal de have fat i viceværten for at få fikset lyset på badeværelset? Dette oprettes nemt og hurtigt via moliri, hvilket hurtigt og overskueligt ses af den medarbejder henvendelsen vedrører. Samtidig kan beboerne efter oprettelsen af en sag hele tiden holde sig orienteret om sagens status og komme i kontakt med de ansvarlige.  

Flexible blanketter

Flexible blanketter

Beboerne behøver ikke at udfylde blanketter i papirform og aflevere dem på boligkontoret – med moliri er det muligt for beboerne at udfylde blanketterne digitalt. Beboerne kan benytte sig af digitale blanketter til at opsige lejemål, ansøge om tilladelse til hold af husdyr, rette henvendelse til administrationen samt meget mere. Det er både nemt og tidsbesparende, og det giver større frihed og fleksibilitet for beboerne og administrationen.   

Når en blanket/henvendelse er sendt via moliri, er det altid muligt at tjekke statussen på den enkelte henvendelse. Dette gør det lettere for beboeren at være opdateret på deres henvendelse. Ved hjælp af digitalsignatur og NemID til godkendelse, kan blanketterne blive korrekt verificeret og godkendt. Slut med print og scanning eller postforsendelse.

Booking

Booking

moliri gør det nemmere for den enkelte beboer at strukturere hverdagen, da vasketider, lokaler og besøg af ejendomfunktionær kan bookes hurtigt og nemt ved hjælp af booking-funktionen. Boligselskabet holder dermed åben 24/7, hvilket skaber fleksibilitet for såvel beboere og administrationen i disponeringen. 

Kalenderfunktionen i moliri viser hele tiden de ledige datoer og tidspunkter, hvilket undgår konflikt mellem henvendelser. Samtidig skabes overblik for administrationen, der enkelt og effektivt kan planlægge og opsummere omfanget af servicehenvendelser året rundt overfor bestyrelsen.

Hold beboerne opdateret

Hold beboerne opdateret

Med moliri samles alle nyheder, artikler og dokumenter på ét sted, hvilket gør det muligt at dele både mødenotater, informationer om fælles aktiviteter eller billederne fra sidste personalefest. Samtidig kan beboerne skabe dialog ved at kommentere på billeder og artikler. Hermed skabes et fællesskab, hvor alle kan være med og bidrage.

moliri understøtter beboerdemokratiet, hvor forbindelser både på tværs og imellem beboer og medarbejder bliver skabt. Dette sikrer også bedre og hurtigere service, på grund af en mere ligefrem kontakt fra boligkontor til beboer.

Sådan mener vi, at alle engageres og involveres!

BLEAU A/S
Vejlbygade 16c, 1. sal
8240 Risskov

7020 8833

info@bleau.dk
SUPPORT

7020 8807

Følg os her