Bolig

Veloverstået indholdscafé for boligkunder

Vi ved, hvor vigtigt godt indhold er, når det kommer til at udnytte sin Nem Lejeportal til fulde. Med Bleau's Indholdscafé ønskede vi netop at sætte fokus på indholdet.

Godt indhold - God service

En større del af brugerene besøger boligorganisationernes hjemmesider med deres tablets eller smartphones. Den mobilebruger er kritisk i forhold til indhold og skimter ofte tekster. Derfor skal budskabet være klart og tydeligt, og formen skal være indbydende og letlæseligt. Det gode indhold bidrager til at jeres beboere føler en øget grad af service. Føler beboeren sig oplyst, føler beboeren sig serviceret.

Bleau hjælper

Med afsæt i et mindre oplæg om at skrive til web arbejdede vi i fællesskab og individuelt på løsninger fra fem boligkunder. Alle deltagere havde hver især forskellige emner, de ønskede at arbejde med i løbet af dagen, og hvor Bleau stod klar med kommunikationsmedarbejdere, webdesigner og webudvikler.

Indholdscaféen var en stor succes, og vi kan allerede nu annoncere, at den næste i rækken afholdes d. 16. marts.

Udgivet: 27-01-2016 00:00:00

Få nyhedsbrevet

Vil du have ekspertråd, nye webtendenser og nyheder fra og om Bleau serveret direkte i din indbakke?




Vælg minimum et område

Jeg accepterer hermed at Bleau opbevarer og anvender min data som beskrevet i Privatlivspolitikken .

Lignende læsning

Sæt fokus på indholdet og øg hjemmesidens værdi

Hvordan kan indholdsoptimering skabe værdi for jeres hjemmeside? Vi giver vores bud her:

Velkommen på forsiden

Intranettets forside er, det første brugerne ser og derfor afgørende for jeres vidensdeling – men hvem og hvad skal prioriteres?

Hvorfor "Less Is More" og "Content First" ikke bare er buzzwords.

Læs her hvorfor du bør arbejde efter disse principper når hjemmesiden skal designes:
BLEAU A/S
Vejlbygade 16c, 1. sal
8240 Risskov

7020 8833

info@bleau.dk
SUPPORT

7020 8807

Følg os her