Meget mere GDPR for boligforeninger

Anvendelse af personlige oplysninger er blevet ændret grundet optræden af GDPR i maj 2018

Da GDPR træder i kraft lige om hjørnet, er vi nødsaget til at begrænse hvilke personlige oplysninger, vi henter fra EG og overfører til hjemmeside og beboerweb for både bestyrelsesmedlemmer og medarbejdere. Dette betyder, at hvis et bestyrelsesmedlem eller en medarbejder har personlige oplysninger i deres arbejdstelefon og e-mail 3 felterne, er det disse oplysninger, vi anvender til visning af kontaktoplysninger. Oplysninger fra de andre felter i e-mail/arbejdstelefon hentes ikke, og disse benyttes kun internt i EG. Disse ændringer er lavet på grund af praktiske årsager samt nemmere håndtering af kontaktoplysninger på bestyrelsesmedlemmer og medarbejdere.

Foruden de ovenstående ændringer, er impersonering blevet fjernet som funktion ligeledes som følge af GDPR.  

Udgivet:
15. marts 2018
Tags:
Større digital forretningsforståelse? Kontakt os i dag