Weberpedia

Weber lukker dørene op for et nyt online-opslagsværk for grillentusiaster.

Danmarks største online-opslagsværk for grill, mad og grillkultur Weberpedia.dk er gået i luften - lige i tide til den store grillsæson. I et tæt samarbejde med Weber har Bleau stået bag løsningen til stor gavn for Danmarks mange grillentusiaster, som nu for alvor kan dykke ned i deres passion.

Weberpedia.dk er implementeret i Dynamicweb 8.2, og søgefunktionen henter indhold direkte fra wiki’ens database, der er opbygget af items. Item-struktureret indhold blev lanceret som en del af Dynamicwebs version 8.2, og for Weber betyder det, at de selv kan bestemme strukturen på deres indhold.

Morten Bau har leveret det varme og grillstemningsskabende design til Weberpedia.dk, og for at sikre at de danske grillentusiaster ikke behøver at forlade grillen mere end højst nødvendigt, er designet udformet responsive. 

”Vores succeskriterium har været oplevelse. På trods af der lægger en stor teknisk snilde bag sitet, har vores fokus først og fremmest været, at teknikken ikke må gå ud over oplevelsen. Vi har ikke gået på kompromis med designet. Hvis teknikken ikke helt har spillet, så har teknikken måttet bøje sig. Den oplevelse, folk skal have, skal være en 360 graders oplevelse, hvor de hele tiden får den rigtige information præsenteret på den rigtige måde.” udtaler Stig Pedersen, Marketingdirektør i Weber Stephen Nordic.

Ifølge Stig Pedersen er det planen, at Weberpedia skal blive endnu større - både hvad angår besøgstal og udbud af funktionalitet. Han er dog mere end tilfreds med det arbejde, der hidtil er blevet udført på Weberpedia:

”Vi er kommet i mål med 90 % imod de 75 %, vi havde forventet, så vi har fået mere end forventet, og det er vi rigtig glade for.”

Kunde:
Weber
Opgave:
Hjemmeside:
www.weberpedia.dk

Kontaktperson

Robert G. Filtenborg - Adm. direktør

Robert G. Filtenborg

Adm. direktør

E-mail:
Telefon: 38 40 05 30
Mobil: 29 47 91 07

Større digital forretningsforståelse? Kontakt os i dag