Nyt design og webshop til Weberklubben

I samarbejde med onlineforsamlingshuset Weberklubben satte vi os for at udvikle portalen, så den blev tilpasset Weberklubbens mangfoldige målgruppe og kundekreds.

 

Weberklubben kalder sig selv et online forsamlingshus, hvis mål er at få grillentusiaster til at samles om deres interesse ved at tilbyde en portal, hvor de kan dele grilloplevelser og inspirere hinanden. Som medlem er der mulighed for at holde sig opdateret om diverse grillnyheder, finde opskrifter samt bidrage med inputs til Weberklubbens blog og debatforum.

I dag har weberklubben.dk omkring 40.000 medlemmer, og derfor er det vigtigt at have et webdesign, som er overskueligt og tilpasset en bred målgruppe og kundekreds.

Nyt webdesign indbyder til online dialog

Vi fik til opgave at redesigne Weberklubben og fandt hurtigt ud af, at Weberklubbens medlemmer er passionerede omkring deres hobby, og at de gerne deler ud af deres tips og erfaringer. For at fremme onlinedialogen implementerede vi blogs og debatfora, som gav medlemmerne mulighed for at poste og kommentere på hinandens indlæg. Vi oprettede også et opskriftbibliotek til deling af opskrifter, der egner sig godt til grillen.

Implementering af webshop

En webshop blev det også til, og medlemmerne kan her købe beklædning, bøger, grill-tilbehør og køkkenredskaber fra Weber. Webshoppen er bevidst holdt i et simpelt design, der fokuserer på pris og præsentation af produktet.

Weberklubbens løsning er baseret på Dynamicweb CMS og Dynamicweb eCommerce.

Kunde:
Weberklubben
Opgave:
Hjemmeside:
www.weberklubben.dk

Kontaktperson

Robert G. Filtenborg - Adm. direktør

Robert G. Filtenborg

Adm. direktør

E-mail:
Telefon: 38 40 05 30
Mobil: 29 47 91 07

Større digital forretningsforståelse? Kontakt os i dag