Samsø Kommune sikrer sin online tilstedeværelse på tværs af enheder

– med en gennemprøvet Bleau Borger-løsning med rig mulighed for selvbetjening.

På forhånd var Samsø Kommunes forventninger til samarbejdet en hjemmeside, der signalerer åbenhed, professionalisme og imødekommenhed  og den nye løsning lever op til forventningerne.

"I forhold til vores tidligere løsning, er den nye hjemmeside virkelig nem at håndtere, ligesom hjemmesidens udseende er professionelt og up-to-date. Og den generelle tilbagemelding fra brugerne er, at den er flot og nem at finde rundt på."

– Morten Herlev, kommunikationskonsulent i Samsø Kommune

Samsø Kommunes nye løsning gik live i slutningen af juni 2016, og brugerne af samsoe.dk har nu altså glæde af en hjemmeside, der er udviklet i fællesskab med flere kommuner, og på den måde lever op til forventningen om en kommunal hjemmeside, der er tilgængelig fra mobile enheder, brugervenlig og lægger op til selvbetjening.

Gennemprøvede processer

Samsø Kommune er den sjette kommune med en Bleau Borger-løsning. Det har betydet, at kommunen har haft en klar fordel af vores gennemprøvede processer, der blandt andet omfatter et undervisningsforløb.

"Jeg har oplevet et smidigt samarbejde hele vejen igennem, hvor der er blevet reageret hurtigt, når vi har henvendt os med spørgsmål. I forhold til de opgaver vi har meldt ind, har svartiden generelt været god".

Læs mere om Bleau Borger her

Kunde:
Samsø Kommune
Opgave:
Hjemmeside:
www.samsoe.dk/

Kontaktperson

Damir Brandic - Forretningskonsulent

Damir Brandic

Forretningskonsulent

E-mail:
Telefon: 52397737

Større digital forretningsforståelse? Kontakt os i dag