Øget digitalisering til Grønlands største boligselskab

Boligselskabet INI er netop gået i luften med deres nye NEM Lejeportal, der sikrer forbedret selvbetjening for boligsøgende og beboere.


Ligesom da vi hjalp et andet af de store grønlandske boligselskaber, Iserit, med en NEM Lejeportal, har INI fået en løsning med fokus på øget tilgængelighed med brugerne i centrum.

Store afstande og begrænset internetforbindelse er nogle af de hensyn, vi er underlagt i Grønland, og derfor er INIs nye løsning optimeret til de mange mobile brugere, der vil benytte løsningen med begrænset dækning.

Derudover er der i løsningen fokus på at præsentere INI og deres boliger på en tidssvarende måde, ligesom løsningen kredser om øget selvbetjening for den enkelte beboer.

Problemet med INIs tidligere løsning var netop, at den ikke fremstod ikke som tidssvarende, da den blandt andet ikke var mobilvenlig eller tilbød brugerne mulighed for selvbetjening.

Øget tilgængelighed

Boligsøgning er i høj grad noget, der foregår på farten, hvilket er med til at stille krav til boligselskabernes løsninger. Med en mobilvenlig boligsøgning skaber INI øget tilgægnelighed for både nuværende og potentielle beboere, hvilket støtter op om INIs digitaliseringsindsats for 2016-2017.

Som i vores andre NEM Lejeportal-løsninger giver forsiden mulighed for at brande boligselskabet. En mulighed INI blandt andet har brugt til at fremhæve sine værdier. Derudover indeholder INIs nye løsning også to sproglag nemlig et grønlandsk og et dansk.

Kunde:
INI
Opgave:
Hjemmeside:
ini.gl

Kontaktperson

Julian Loeschcke - Forretningskonsulent

Julian Loeschcke

Forretningskonsulent

E-mail:
Telefon: 38400539
Mobil: 61718627

Større digital forretningsforståelse? Kontakt os i dag