Tilgængelighed og overblik over høringsprocesser i Fredensborg Kommune

I samarbejde med Fredensborg Kommune har vi udviklet en høringsportal, der er integreret på det nye fredensborg.dk.


Høringsportalen skaber overblik over aktuelle og tidligere høringsprocesser i kommunen – til gavn for både borgerne og kommunens medarbejdere.

Borgerne har mulighed for at filtrére høringer og tilladelser efter geografisk relevans, så høringsportalen skaber overblik over de områder, den enkelte borger har interesse i.

Høringsportalen skaber overblik for borgerne, så de hurtigt kan finde information om ét eller flere områder i kommuen.

–  Ulla Skytte, Chefkonsulent i Fredensborg Kommune.

For medarbejderne betyder høringsportalen, at det nu er lettere at publicere elektroniske høringer og tilladelser – og så skaber arkivfunktionen en historik over kommunens udvikling.

Med høringsportalen har vi en historik over, hvad der er sket i kommunen i løbet af de senere år.

Øget tilgængelighed

Integrationen på det nye fredensborg.dk skaber en mere tilgængelig høringsportal – og hele 37 % af trafikken på høringsportalen kommer fra mobile enheder. På den måde har kommunens borgere nu altid information om høringer og tilladelser lige ved hånden.

En anden funktion, der er med til at øge tilgængeligheheden, er abonnementsfunktionen. Det er nemlig muligt for den enkelte borger at tilmelde sig nyheder om høringer og tilladelser i specifikke geografiske områder i kommunen.

Ønsker I en snak om, hvordan I skaber tilgængelighed og overblik over jeres høringer og tilladelser? Så tøv ikke med at kontakte Damir Brandic.

Kunde:
Fredensborg Kommune
Opgave:
Hjemmeside:
www.fredensborg.dk/politik/hoeringer-og-tilladelser

Kontaktperson

Damir Brandic - Forretningskonsulent

Damir Brandic

Forretningskonsulent

E-mail:
Telefon: 52397737

Større digital forretningsforståelse? Kontakt os i dag