Nyt digitalt mødested for Århus Omegn og beboerne

Min Side+ Beboerweb mindsker afstanden mellem Århus Omegn og beboerne gennem øget interaktion og serviceniveau.


Det nye digitale mødested mellem Århus Omegn og beboerne giver blandt andet beboerne fuldt overblik over deres forbrug, vedligeholdelseskonti og mulighed for at booke service – og alt sammen gennem Min Side+ Beboerwebs intuitive brugerflade.

Århus Omegn har valgt Min Side+ Beboerweb af to grunde. For det første ønsker Århus Omegn at hæve serviceniveauet, og det har de nu gjort ved, at beboerne har adgang til flere oplysninger – og det nedsætter antallet af henvendelser.

"Beboerne har nu adgang til oplysninger, som de ikke havde før. Det vil sige, at de kan klare flere opgaver selv, uden at det er nødvendigt at tale med os."

– Jacob Rahbek, Fuldmægtig hos Århus Omegn.

Den anden grund er at skabe lettere kontakt mellem boligforening og beboer. Med Min Side+ Beboerweb er der nu meget lettere at håndtere de mange henvendelse fra beboerne, ligesom dialogen er samlet på ét sted.

Et mobilt mødested

Siden lanceringen af Min Side+ Beboerweb i Århus Omegn har mere end hver tredje besøg været fra enten smartphone eller tablet. Det mobilvenlige design, der kendetegner hele Min Side+ konceptet kommer altså virkelig til sin ret, når beboerne i Århus Omegns omkring 3.000 almene boliger interager med boligforeningen.

Læs mere om Min Side+ Beboerweb her

Kunde:
Århus Omegn
Opgave:

Kontaktperson

Julian Loeschcke - Forretningskonsulent

Julian Loeschcke

Forretningskonsulent

E-mail:
Telefon: 38400539
Mobil: 61718627

Større digital forretningsforståelse? Kontakt os i dag