Opgradér din Dynamicweb-løsning

...og få bedre performance og værdiskabende funktionalitet.

Siden version 8.0 blev introduceret, har Dynamicweb haft travlt med at udvikle platformen - både hvad angår performance og værdiskabende funktionalitet. Hvis du ikke allerede har opdateret din løsning, er der her tre rigtig gode grunde til, hvorfor du bør

Performance (e-Commerce)

For at leve op til de stadigt stigende brugerkrav er det vigtigt, at din webshops performance er god, hurtig og stabil. Det har Dynamicweb gjort noget ved…

Dynamicweb 8.2.1. loader f.eks. store billeder og produktlister næsten tre gange hurtigere end Dynamicweb 8.1.1.7. For brugerne er det en kæmpe forskel, og den lange loadtid kan være grund nok til, at de fravælger dit produkt til fordel for en andens. 


De nyere versioner af Dynamicweb loader endnu hurtigere..

Den seneste version, Dynamicweb 8.3.1, er næsten dobbelt så hurtig til at loade 5000 produkter som Dynamicweb 8.3.0.7. Og B2B-kunder med 100 varer i indkøbskurven oplever en tre gange bedre performance i den seneste Dynamicweb-version, end de gjorde i versionen før.  

Items

Med Dynamicweb 8.2. er det blevet muligt at strukturere indhold på en mere fleksibel og brugervenlig måde. Tidligere var man i Dynamicweb ”tvunget” til at bruge de items, der allerede var i systemet.  Det gælder f.eks. dette nyhedsitem, der nu engang så ud, som Dynamicweb havde valgt at designe det. 

Et item fra Nyheder v.2. 

Med den itembaserede indholdsstruktur kan du nu selv designe dine items, dvs. du selv kan bestemme, hvordan dine nyheder skal opbygges. Det har vi i Bleau valgt at gøre, bl.a. i forhold til vores blog, der er opbygget efter denne struktur.

At du selv kan bestemme, hvordan dit indhold skal struktureres og kommunikeres, giver større frihed, end vi har oplevet i de tidligere versioner af Dynamicweb. Og fleksibiliteten er også helt i top, da du altid kan ændre strukturen, hvis du skulle have lyst til det. 

Læs mere om Items i Dynamicweb her.


OMC (Online Marketing Center)

Vi har tidligere skrevet om Dynamicweb OMC, og nu gør vi det igen. Primært fordi modulet skaber reel værdi for dig og dine kunder.

Online Marketing Center blev introduceret som et tillægsmodul til Dynamicweb version 8.0, der udkom i slutningen af 2011. Siden da har Dynamicweb haft to år til at teste og forbedre modulet med ny funktionalitet. Og det har de gjort godt.

I forhold til den første udgave af OMC er der sket en hel del:

Profileringsdelen har fået et løft

Du kan nu fra Dynamicwebs frontendvisning vælge en profil, og se, hvordan de oplever din hjemmeside. På den måde sikrer du dig, at dine brugere ser lige præcis det, du ønsker, de skal se. 

Rapporteringsdelen er blevet langt mere omfattende

Du kan bl.a. se, hvilke profiler der oftest besøger dit site, og hvordan dine nyhedsbrevsabonnenter reagerer på de nyhedsbreve, du sender til dem. Det gælder bl.a. åbningstid, afmeldingsfrekvens, åbningsfrekvens og klikfrekvens. De data, der samles i Dynamicweb OMC, kan du bruge som basis for splittests, der også er integreret i Dynamicweb OMC. På den måde kan du løbende optimere din online marketing-indsats. 

Social Media Publishing er kommet til

Med Social Media Publishing kan du nu poste dit indhold (f.eks. produkter fra dit varekatalog) direkte fra Dynamicweb til de sociale medier, du benytter dig af.

I statistikværktøjet kan du følge med i, hvordan dine followers tager imod dit indhold. Liker de det? Deler de det? Og klikker de overhovedet på dine links? Social Media Publishing giver dig et enkelt og samlet overblik over din social media-indsats, og det gør det nemmere for dig hele tiden at forbedre det indhold, du pusher ud til dine followers. 

Er du endnu ikke blevet opdateret til én af de nyeste versioner af Dynamicweb, eller vil du gerne vide mere om, hvilken værdi en opdatering kan give dig? Så kontakt os for en uforpligtende snak om dine muligheder. 

Udgivet:
9. december 2013
Tags:
Større digital forretningsforståelse? Kontakt os i dag