Så simpelt, at I slipper for at tænke

Desto mere simpel en platform er, desto mere attraktiv er den for brugerne – på den måde slipper de for at tænke og gør automatisk det, der er nemmest.

Måden, hjernen fungerer på, kan grundlæggende opdeles i to systemer – nemlig det automatiske og det refleksive system. Det automatiske system er hurtigt og intuitivt, mens det refleksive system er langsommere og mere bevidst.

Hvad nu, hvis man ved at gøre en platform så simpel som muligt, kan få brugerne til at basere deres adfærd på det automatiske system? 

Det forsøger vi på, når vi binder hele Office 365 sammen i én simpel brugerflade.

Gør det komplekse simpelt

Det er ikke en ny opdagelse, at der findes et automatisk og et refleksivt system. Faktisk stammer teorien om de to systemer fra 1970'erne.

Alligevel er det de færreste platforme, der er baseret på det automatiske system, så det er så simpelt for brugerne at anvende platformene, at de helt slipper for at tænke.

Microsoft Office 365 består af mere end 10 produkter med hver sin funktionalitet. Det er mange produkter og funktioner at sætte sig ind i, og derfor kræver det, at det refleksive system løbende beslutter, om man bør bruge OneDrive, SharePoint eller et helt tredje produkt i hver enkelt situation.

Udnyt 100 % af de relevante funktioner

Faktisk er der få brugere, som udnytter alle de Office 365-funktioner, de har afgang til. Vores erfaring er, at mange brugere ofte ender med kun at bruge Office-pakken – og på den måde kun udnytter 30-40 % af potentialet i Office 365.

moliri er vores bud på en simpel brugerflade til Office 365, der sikrer, at alle relevante funktioner præsenteres gennem én brugerflade. Sådan sikrer I jer 100 % udnyttelse af alle de funktioner, der er relevante for jeres organisation – helt automatisk.

Brugerne vil nemlig altid bruge de værktøjer, der er mest simple at bruge – og ved at bryde Office 365 ned og samle alt i én simpel brugerflade, samler I hele organisationen ét sted og undgår, at brugerne i stedet bruger mails, Dropbox, Google Drive eller Facebook.

Læs mere om moliri her

Udgivet:
10. oktober 2016
Tags:
Større digital forretningsforståelse? Kontakt os i dag