Mobilvenlige nyhedsbreve sikrer flere læsere på tværs af enheder

Med et mobilvenligt nyhedsbrev sikrer I jer, at op mod 65 % af jeres modtagere ikke bliver straffet.

En undersøgelse har vist, at 65 % af nyhedsbrevene på verdensplan i 2014 blev åbnet på mobile enheder. Der er altså et stort behov for mobilvenlige nyhedsbreve, da et ikke-mobilvenligt nyhedsbrev kan være direkte ulæseligt på mobile enheder – og på den måde straffe de mobile modtagere.

Derfor har vi udviklet et mobilvenligt nyhedsbrev, der er baseret på responsive design. Det vil sige, at indholdet tilpasser sig den enhed, nyhedsbrevet bliver læst fra. Det grafiske udtryk bevares altså på tværs af enheder – og det er med til at skabe de bedste forudsætninger for, at nyhedsbrevet bliver læst.

Præsentationen er vigtig

Om et nyhedsbrev bliver læst af modtagerne er nemlig i høj grad afhængigt af præsentationen. Hvis et nyhedsbrev ser godt ud, er der større sandsynlighed for, at det bliver læst – det gælder også fra mobile enheder, og derfor er tilpasning til de små skærme utrolig vigtigt.

Vores mobilvenlige nyhedsbrev er baseret på Dynamicweb, hvilket giver en række opsætningsmæssige fordele for de kunder, der allerede benytter Dynamicweb til hjemmesiden.

Løsningen er utrolig nem at håndtere, da den blot kræver opsætning af ét nyhedsbrev – og så er I sikret en flot præsentation, uanset om jeres brugere er på farten eller ej.

Vi har allerede hjulpet flere kommuner, boligselskaber og erhvervskunder med et mobilvenligt nyhedsbrev – skal vi også hjælpe jer?

Så tøv ikke med at kontakte os for en indledende snak.

Udgivet:
26. september 2016
Tags:
Større digital forretningsforståelse? Kontakt os i dag