Min Side + har fået nyt navn

I den almene boligsektor, har der været kutyme for at benytte betegnelsen Min Side om selvbetjeningssider til beboerne.

Dette er den overvejende grund til, at vi har valgt at skifte navnet på vores tjeneste fra Min Side+ til moliri. 

Vores platform betjener nemlig ikke blot beboere, men også personale og bestyrelse. Med navneskiftet ønsker vi derfor at understrege, at vores vidensdelingsplatform understøtter boligselskabet som én samlet organisation. Det klare mål med moliri er en fortsat styrkelse af vidensdelingsplatformen, så både beboer, bestyrelse og personale får endnu større glæde af den samlede tjeneste. 

Hvad betyder det for mig som Min Side + kunde?

Hvis man allerede i dag benytter Min Side +, vil man ikke opleve forandringer udover selve navneskiftet. moliri indeholder de samme funktioner, og det samme design, som man kender fra Min Side +.

For beboerne skaber moliri overblik over boligtilbud, dokumenter, kontakter og selvbetjening døgnet rundt

For bestyrelsen skaber moliri plads til medbestemmelse og styrker samarbejdet i beboerdemokratiet. 

For personalet skaber moliri engagerende og involverende vidensdeling på tværs af hele organisationen

Fremadrettet vil moliri byde på endnu flere tjenester, baseret på brugeradfærd og personalisering, så den enkelte brugergruppes behov altid imødekommes. 

Hvad betyder moliri

Navnet moliri stammer fra latin, og betyder at skabe og opbygge. En definition, som i høj grad afspejler vores ambition om at være med til at skabe og opbygge vidensdeling hos de danske boligselskaber. Den blå sky, som udgør moliris logo, symboliserer, at moliri er en cloudtjeneste, der kan tilgås hvor som helst, når som helst. 

Udgivet:
9. maj 2017
Tags:

Kontaktperson

Julian Loeschcke - Forretningskonsulent

Julian Loeschcke

Forretningskonsulent

E-mail:
Telefon: 38400539
Mobil: 61718627

Større digital forretningsforståelse? Kontakt os i dag