Veloverstået indholdscafé for boligkunder

D. 27. januar afholdte vi den første i rækken af indholdscaféer, med fokus på det optimale indhold.

Vi ved, hvor vigtigt godt indhold er, når det kommer til at udnytte sin Nem Lejeportal til fulde. Med Bleau Indholdscafé ønskede vi netop at sætte fokus på indholdet.

Godt indhold - God service

En større del af brugerene på besøger boligorganisationernes hjemmesider med deres tablets eller smartphones. Den mobilebruger er kritisk i forhold til indhold og skimter ofte tekster. Derfor skal budskabet være klart og tydeligt, og formen skal være indbydende og letlæseligt. Det gode indhold bidrager til at jeres beboere føler en øget grad af service. Føler beboeren sig oplyst, føler beboeren sig serviceret.

Bleau hjælper

Med afsæt i et mindre oplæg om at skrive til web, arbejdede vi i fællesskab og individuelt på løsninger fra fem boligkunder. Alle deltagere havde hver især havde forskellige emner, de ønskede at arbejde med i løbet af dagen og hvor Bleau stod klar med kommunikationsmedarbejdere, webdesigner og webudvikler.

Indholdscaféen var en stor succes, og vi kan allerede nu annoncere, at den næste i rækken afholdes d. 16. marts.

Skal vi arbejde på din løsning næste gang?

Kontaktperson

Julian Loeschcke - Forretningskonsulent

Julian Loeschcke

Forretningskonsulent

E-mail:
Telefon: 38400539
Mobil: 61718627

test

Større digital forretningsforståelse? Kontakt os i dag